معرفی چند سریال خوب و پر بیننده

چهارشنبه 20 شهريور 1398
13:29
حسن



گیم آو ترون

وقتی پای بهترین سریال‌ های خارجی تاریخ در میان باشد Game of Thrones همیشه در آن لیست قرار خواهد داشت، این سریال با نمره 9.5 از 10 با رای بیش از 1 میلیون نفر یکی از بهترین سریال های خارجی جهان از نظرسایت Imdb به حساب میاید، باید بگویم شما از یک سریال چه چیزی میخواهید همه آن‌ها را در این سریال پیدا خواهید کرد، سریالی که تاریخ یک جهان را به خوبی وصف خواهد کرد، اعتقادات، فرهنگ و ویژگی های هر هفت قلمرو(این سریال درباره جنگ بین هفت قلمرو میباشد که هر کدام برای پیروزی بر دیگری دست به هرکاری میزنند) به طور کامل به شما نشان داده خواهد شد. بهتر است بدانید که در ابتدا تهیه کنندگان فقط تا دو فصل توانایی ساخت این سریال را داشته اند ولی با فروش باورنکردنی این مجموعه این روند تا 7 فصل ادامه پیدا کرد و در آینده نزدیک شاهد فصل 8 سریال بازی تاج وتخت خواهیم بود.

جهان غرب

اگر به آثار کریستوفر نولان به عنوان شاهکارهای ده جدید میلادی علاقه مند هستید این سریال را از دست ندهید، سریال جهان غرب از بهترین سریال های خارجی در ژانر روانشناختی میباشد و با تم رازآلودی که در محتوای آن وجود دارد ذهن شما را به بازی میگیرد و با به تصویر کشیدن یک داستان ساده با معماهای فراوان که در طول داستان قطعا به دنبال حل آن خواهید بود شما را شوکه خواهد کرد، در زمانی که به تماشای قسمت‌های این سریال مینشینید به میخکوب شدن در برخی صحنه ها عادت خواهید کرد، در طول داستان فیلم به سوال های شما پاسخ داده میشود ولی نه پاسخ کامل که بعد از دیدن هر فصل شما هنوز در برخی چارچوب‌های فیلم به نتیجه گیری نهایی نمیرسید، نکاتی که در مورد این سریال جالب است بدانید این است که اولا یکی از نویسندگان آن جاناتان نولان میباشد که به کمک برادر خود یعنی کریستوفر در بسیاری از فیلم ها همکاری داشته است، دوما این سریال تنها با انتشار یک فصل 10 قسمتی در بین پربیننده ترین و بهترین سریال‌ های خارجی تاریخ قرار گرفت.

افسار گسیخته

افسار گسیخته در لیست بهترین سریال های خارجی شاید پرطرفدارترین باشد و هواداران پرو پاقرصی را پشت خود میبیند که این سریال را بهترین در تاریخ میدانند. در این سریال داستان استاد شیمی را روایت میکند که دارای فرزندی معلول میباشد و برای مخارج خانواده خود مجبور است در کارواش هم کار کند، او به اصول اخلاقی خود پایبند است تا زمانی که میفهمد دچار سرطان ریه شده است و آنجاست که طی اتفاقی به یکباره به تولید شیشه (متا مفتامین) میپردازد تا بعد از مرگ زندگی خوبی برای همسر و فرزندش ساخته باشد و در این راه با شاگرد سابقش همکار میشود، احتمالا بارها اسم این سریال را شنیده اید، ولی تایم سیتی به شما توصیه میکند که اگر عاشق فیلم‌های با مزموم خلاف های خیابانی وتولید مواد مخدر هستید به تماشای این سریال بنشینید که بدون شک در لیست بهترین سریال های خارجی یک اثر متفاوت میباشد.

سریال اتفاقات عجیب

سریال علمی تخیلی اتفاقات عجیب یا چیزهای عجیب یک سریال اینترنتی آمریکایی است که محصول نت فلیکس (شرکت جهانی رسانه سیال و تولید کننده مجموعه های تلویزیونی آمریکایی) بوده و توسط این شرکت تولید و توزیع شده است. فصل اول این سریال هیجان انگیز با هشت اپیزود در سال ۲۰۱۶ (ماه جولای) و فصل دوم آن با ۹ اپیزود در سال ۲۰۱۷ (ماه اکتبر) منتشر شد و با استقبال خوب مخاطبان به یک سریال محبوب در فضای مجازی جهان تبدیل گشت. فصل اول سریال چیزهای عجیب داستان یک پسر نوجوان را در دهه هشتاد میلادی روایت می کند که ناپدید شده است و خانواده و دوستان وی در مسیر پیدا کردن او با اتفاقات و موضوعات عجیبی مواجه می شوند. فصل دوم این سریال نیز پیرامون شخصیت های اصلی داستان که با اتفاقات و چالش های جدیدی رو به هستند می گذرد. برادران رافر که کارگردانی فصل اول سریال را برعهده داشتند، به طور صریح بیان کردند که برای ساخت این سریال از فیلم های اسپیلبرگ و همچنین سریال های «ارواح خبیثه» (poltergeist) و «احمق ها» (The Goonies) الهام گرفته اند. این سریال آمریکایی موفق به دریافت جوایز بسیاری شده است که از جمله آن می توان به شصت و نهمین مراسم امی اشاره داشت که جایزه هفت بخش این مراسم (بهترین تیم بازیگری سریال درام، بهترین فیلم برداری، بهترین تدوین صدا، بهترین صداگذاری، بهترین طراحی و ساخت تیتراژ، بهترین موسیقی متن و بهترین ایده های خلاقانه در فیلم نامه) را از آنِ خود کرده است.

سریال کارآگاه حقیقی

سریال آمریکایی کاراگاه حقیقی در ژانر درام و معمایی، به دست «نیک پیزولاتو» نوشته و ساخته شده است. این مجموعه دارای سه فصل بوده که فصل اول آن از ژانویه ۲۰۱۴ آغاز و در مارس همان سال به پایان رسید.
خلاصه داستان این فصل ۸ قسمتی، در خصوص یک قاتل زنجیره ای بوده که طی چندین سال به طرز عجیبی قربانیان را به قتل رسانده است. متیو مک کانهی و وودی هارلسون در نقش دو کاراگاهی هستند که در این پرونده با یکدیگر همکار می شوند. اولین فصل از این مجموعه که توسط شبکه HBO تولید شده است با استقبال خوبی از سوی مخاطبان و نقد مثبت کارشناسان رو به رو شد. شروع فصل دوم سریال «کاراگاه حقیقی» با حضور سه هنرمند جدید و اصلی همراه بود؛ این فصل نیز با ۸ قسمت از ۲۱ ژوئن ۲۰۱۵ پخش شد. داستان این فصل درباره قتل عجیبی در کالیفرنیا است که به یک توطئه بزرگ تبدیل می شود. همچنین فیلم برداری فصل سوم این مجموعه در فوریه ۲۰۱۸ در آرکانزاس توسط «جری ساولنیر» و «نیک پیزولاتو» شروع شد و از ژانویه ۲۰۱۹ توسط شبکه HBO پخش شد. خلاصه داستان نیز در مورد گم شدن دو کودک در شهر آرکانزاس در سال ۱۹۸۰ می باشد که پرونده آن به کاراگاه «وین هیس» واگذار شده است.

سریال خارجی


[ بازدید : 320 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سایت سرگرمی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]