دبی و مراکز خرید آن را بهتر بشناسید

پنجشنبه 14 شهريور 1398
22:34
حسن

ابن بطوطه یکی از مراکز خرید بزرگ دبی است و در خیابان شیخ زاید قرار دارد. اسم این مرکز به یاد جهانگرد معروف، ابن بطوطه گذاشته شده و طراحی آن هم به ۶ بخش تقسیم شده که هر قسمت شیوه معماری جاهایی که ابن بطوطه به آن سفر کرده را نشان می دهد. اینجا ۲۷۵ مغازه و ۵۰ رستوران دارد و از طرفی یکی از ارزان ترین مراکز خرید دبی به شمار می رود.

مرکز خرید مرکاتو در ساحل جاده جمیرا قرار دارد و طراحی متفاوتش آن را به جایی جذاب برای خرید تبدیل کرده است. مرکاتو به زبان ایتالیایی یعنی بازار و با رفتن به آن ظاهر شهرهای مدیترانه را در دوران رنسانس از نزدیک می بینید. این مرکز با اینکه در منطقه مسکونی جمیرا قرار دارد اما هیچ شباهتی به معماری عربی ندارد. در این مرکز می توانید در خیابان های سنگ فرش قدم بزنید و با دیدن پلازاها، کافه ها و صدها مغازه شبی رویایی را برای خود رقم بزنید. فروشگاه های اوت لت برندهای خوب بین المللی با قیمت های استثنایی را در این مرکز خرید خواهید دید. همین اوت لت ها در اکثر مراکز خرید دبی نیز وجود دارند. انواع غذاهای ایتالیایی، بین المللی و عربی را می توانید در تراس مرکز خرید مرکاتو، مهمان رستوران آلفرسکو Alfresco باشید.

اوت لت ها همیشه از ارزان ترین مراکز خرید هر شهرند جایی که می توانید اجناس برند ارزان گیر بیاورید. دبی اوت لت مال، اولین اوت لت در خاورمیانه است و از ۱۲۰۰ برند معتبر دنیا میزبانی می کند. اگر به دنبال تخفیف های باورنکردنی هستید، حتما سری به این مرکز بزنید چون شانس این را دارید تا در ۲۴۰ مغازه آن، اجناسی از کیف و لباس گرفته تا عطر و جواهرات را با ۳۰ تا ۹۰ درصد تخفیف خریداری کنید. بیشتر وسایل این اوت لت قبلا در فروشگاه های اصلی شهر بودند اما چون خریداری نشده اند به این مرکز آورده شدند تا با تخفیف های استثنائی به فروش برسند. اینجا یکی از بهترین مکان های دبی برای خرید سوغاتی های ارزان است کافیست سری به فروشگاه «کاونت گاردن» بزنید تا با دیدن این همه صنایع دستی ارزان شگفت زده شوید. در اینجا به غیر از فروشگاه های متنوع یک مرکز تفریحی فرهنگی هم وجود دارد. این اوت لت در خیابان العین قرار دارد و گنبد سفید آن از دور کاملا مشخص است، برای رسیدن به آن باید در ایستگاه متروی برجمان سوار اتوبوس های شماره ۶۶ و ۶۷ شوید.

به روز ترین مدل های دنیا در این مرکز ارائه می شود پس با رفتن به آن از جدید ترین طراحی های دنیا باخبر می شوید. این مرکز به دو بخش قدیمی و جدید تقسیم شده و برندهای گران آن در بخش قدیمی قرار دارد. حدود ۳۲۰ فروشگاه در اینجا وجود داشته و برای پیدا کردن اجناس با قیمت مناسب تر می توانید به بخش جدید آن بروید. در طبقه سوم، بخش بازی برای بچه ها با یک فواره دو سویه وجود دارد. ایستگاه تاکسی بیرون مرکز آماده سرویس دهی به شما بوده و به جز این، پارکینگی با دسترسی آسان در اختیار خریدارانی که با ماشین به مرکز خرید برجمان می آیند، قرار می گیرد.

باز هم اوت لت و باز هم یک خرید ارزان دیگر! در سپتامبر ۲۰۱۶ اولین فاز اوت لت ویلیج در جبل علی افتتاح شد. اگر عاشق خرید وسایل لوکس ارزان هستید می توانید برای خرید لباس و وسایل دکوراسیون منزل روی این مرکز خرید حساب کنید. بیش از ۱۲۵ برند اجناس خود را در این مرکز خرید ۱۳ هکتاری در معرض فروش گذاشته اند و قرار است که تا پایان ساخت همه فازهای این پروژه تعداد برندهای آن به بیش از ۴۰۰ عدد برسد. طراحی داخلی این مرکز از شهر «سن جیمینیانو» در ناحیه توسکانی ایتالیا که در لیست میراث جهانی یونسکو قرار دارد، مدل سازی شده است. شانس این را دارید تا در مرکز خرید جدید دبی قدم بزنید و غرق فضایی شوید که کاملا از ناحیه توسکان ایتالیا الهام گرفته است. در عین حال می توانید از برندهایی مثل آرمانی و کارولینا تخفیف های استثنائی بگیرید. این مرکز در خیابان جبل علی در روبروی پالم جبل علی و نزدیک اقامتگاه های جاده شیخ زاید و چند قدمی فرودگاه بین المللی المکتوم قرار دارد.

این مرکز خرید در اسکله قرار دارد و با رفتن به آنجا مطمئنا از شیوه برخورد دوستانه کارکنان شگفت زده می شوید. این مرکز ۳۵۰ مغازه دارد که در میان آن ها ۳۳ مغازه مخصوص طلا و جواهرات است پس اگر قصد خرید طلا در دبی را داشته باشید می توانید روی این مرکز حساب کنید. در صورت گرسنگی ۴۰ رستوران با غذاهای متنوع در اختیارتان است.

دبی مال که در نزدیکی برج خلیفه قرار دارد بزرگ ترین مرکز خرید دنیا و یکی از بهترین جاهای دبی برای خرید است. در این مرکز نه تنها ۱۲۰۰ مغازه را برای خرید زیر پا می گذارید بلکه از جاذبه هایی مثل آکواریوم دبی، فواره دبی، پارک موضوعی و … هم دیدن کنید. هر چند خرید در این مرکز کمی گران است اما نمی توان به قصد خرید به دبی رفت و از اینجا دیدن نکرد. این مرکز خرید دارانده بسیاری از جوایز اولین ها در جهان است. به عنوان مثال دبی مال، توانسته است در طی این سال ها عناوین زیر را کسب نماید. در میان مراکز خرید دبی و در سال ۲۰۱۲ دبی مال توانست که رکورد بازدید و خرید از مراکز خرید جهان را بزند. با دیدن پیست اسکی روی یخ این مرکز خرید بسیار تعجب خواهید کرد! در دبی نیز می توانید اسکی روی یخ بازی کنید. حتی اگر این ورزش را نمی دانید، از مربیان اسکی کمک بگیرید.


[ بازدید : 314 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سایت سرگرمی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]